24 Ağustos 2013 Cumartesi

Diş partisi hazırlıkları başladı:)

Zeynebimin çıkmayan dişine parti yapıyoruz:) şaka şaka yalnızca hazırlıklara başladık. :)
Uzun zamandır bloglarda diş partisi yazılarını okuyor ve kendimce notlar alıp, fikir ediniyordum. Son bir kaç gündür ise bu hazırlıkları iyice hızlandırıp alışveriş listesi, çıktı alınacak malzemeleri falan hazırladım. Dün kuzucuk anneannesiyle güzel güzel oynarken bizde Hatice yengesiyle çarşının yolunu tuttuk. Liste hazırdı. Gidilecek yerler belliydi ama yinede 2.5 saat sürdü gidip gelmemiz.  Çok çok hızlı hareket etmemize rağmen hemde. 
Neyse ki kuzum biraz uyumuş biraz annem oynatmış. Hiç ağlamamış. Hatta geldiğimde bile beni istemedi. Çok sevindim. Yavaş yavaş alışıyoruz sanırım. :)
Parti rengimiZ  yeşil pembe olacak. Tüm hazırlıkları bu iki renk üstüne yapıyorum. Şimdilik hazırlık aşamasını anlatmış, şöyle bir özet geçmiş olayım. Sonrası sürpriz olsun. İşte aldıklarımız. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder