23 Şubat 2014 Pazar

Suluboya mı ? :)

Zeynep için kırtasiye alışverişi yapmaya bayılıyorum.  Geçen gittiğimizde büyük boy resim defteri ve fırça alınca evdeki suluboyayı ortaya çıkarma vakti gelmiş oldu :)
Kendimce önlem aldım bu işin başına geçmeden...su kabının üstünde fırçanın gırebileceği kadar delik açıp kapağını bantladım. Böylece suyun dökülme riskini kısmen azaltmış oldum. Hem de Zeynep fırçasını o minicik yerden sokmaya çalıştı. Eee bi nevi ince motor gelişimi etkinliği olmuş oldu ;)

Kuzucum ilk başta anlamadı elbette ne yapacağını. Ben bir kaç fırça darbesiyle gösterdim yapması gerekeni. Gerisi tam eğlence :) 
Ben renk yönlendirmesi yaptım ufak ufak :)
Hadi sarı boyayalım, sıra mavi de gibi,..
Zeynep aydede çizdiğini söyledi. Demekki neymiş bu sürrealist çalışması aydedeyi gizliyormuş içinde :)


2 yorum:

  1. minik ressam gayet başarılı bir çalışmaya imza atmış annesi ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol teyzesi. Devamı gelecek inşallah. Suluboyayı sevdik biz :)

      Sil