4 Mart 2014 Salı

Renk eşleştirme

kızım artık maviyi iyice tanıyorr:))) ben sormasam bile eline aldığı mavi herhangi bir objeyi (lego, top, araba, kalem, ahşap çubukları her ne olursa) 'mamiiiiii' diyerek uzatıyor bana...ne yalan söyleyim insanlık için küçük ama bizim için büyük bir olay ve çok mutlu oluyorum:)bu etkinliğimizdede yine maviye yer verdik ama ilk kez iki ayrı renk kullandım. benim yardımımla mavi topları mavi süngerin üstüne, sarı topları sarı süngerin üstüne yerleştirdi... toplar azaldıkça kovamızın tabanındaki alüminyum kaplı bişeyler gördü :) elbette içindekini bulması uzun sürmedi. çünkü merakla bir hışımla açıverdi...baktı ki içinde sevdiği ahşap küpleri var..devam etti...kah ağzına aldı tadına baktı, kah folyoyu minik minik kopardı keyfine vara vara...ama sonuçta annenin aslında ummadığı ama kuzusu yapınca pek sevindiği şey oldu: zeynepcik küpleri üst üste dizmeye başladı...her zaman oyunuyorduk böyle ama doğaçlama bir şekilde yapması çok hoşuma gitti:)









4 yorum:

  1. kuzumu yerim ben yaa.. Hiloşum getirsene kızımı İstanbul'a yazın? göreyim bi menekşe gözlümü artık :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşalahh esramm..öyle çok isterimki:) hem kuzucuklar tanışşa hemde biz görüşşek:) kısmet diyelim canım arkadaşım:)

      Sil