9 Nisan 2014 Çarşamba

Anneanne evinde etkinlik

Facebooktaki montessori ile öğreniyorum grubunda yönetici arkadaşlar yeni bir uygulama başlattılar. Pek de güzel oldu.
Bundan sonra her güne bir konu başlığı belirleyecek arkadaşlar ve katılmak isteyenler ona göre etkinlik hazırlayıp yapacaklar. Pazartesi akşam ertesi gün için ' deney' konu başlığını belirledi sevgili yöneticilerimiz. Ve bir çok alternatif yayımladılar. Bende zeynebimin ayına uygun olduğunu düşündüğüm 'sert-yumuşak' deneyini seçtim. Eşim sehir dışında olduğu için annemlere kalıyorduk ve anneanne evindeki mevcut malzemelerle pamuk ve ceviz kullanarak hazırladım etkinliğimizi. 
Zeynep pamuğa dokununca yumuşak, cevizi eline alıp birbirine vurup ses çıkarıncada sert diye vurgu yaptım. Bir süre oynadı öyle. Daha sonra pamuğu yere uzunlamasına serdim ve zeynepcik üstünde yürüdü. Yumuşak pamuğu ayaklarıyla da hissetmek hoşuna gitti kuzumun. Ardından sabah etkinliğimiz sona erdi:)



Öğleden sonrası için ise yine elimizdeki malzemelerle birşey hazırlamak istedim ve ortaya böyle bir etkinlik çıktı:)
Hem de duygularımızı tekrar etmiş olduk. Mutlu üzgün şaşkın ve kızgın. Zeyneb'in hepsi için kendince taklitleri var. Çok komik oluyor :)

topları kutuyada attık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder