8 Aralık 2014 Pazartesi

kuzey kutbu duyusal havuzumuz

kış etkinliklerimiz devam ediyor...kızım penguenleri çok seviyor bebekliğinden beri... etkinliklerimize ilk başladığımız günlerde balık yiyen penguen yapmıştım kuzuma...taa o zamanlara dayanır bizim renklerle kaynaşmamız...:)

yine anne kişisi penguen yaptı kuzusuna...sabah için sürpriz oldu :) penguen figürlerimiz de eşlik etti tabi ki bize...

 

kuzey kutbu flash kartları hazırlayıp ütü ile pvc kapladım geceden...

kahvaltımızı penguenimiz eşliğinde yaptıktan sonra 'sana bir sürprizim var annem' deyip getirdim kuzumu odasına...zaten o kadar alıştıki sürpriz kavramına odaya yaklaşırken yavaşlıyor ve minik minik adımlar atarak yürüyor, yüzünde meraklı bir ifadeyle...:)

işte bu da kuzey kutbu duyusal havuzumuz..ve kartlarımız...minik küremizide koydum masanın üstüne...kozmik etkinlikler yapmıyoruz henüz, başlayınca da özelden genele geçmek gerekiyor (evimiz-sokağımız-mahallemiz-şehrimiz-ülkemiz vb.) ama yinede kulak aşinalığı olması açısından 'dünya'nın üstünde kuzey kutbunu gösterdim..penguenler burda yaşıyor ve burası çok soğuk dedim...zeynep pekde ilgilenmedi bu detayla zaten :) onun tek derdi elinin altındaki buz kütlesini incelemek...kızaktaki adamları kaydırmaktı :)






favorisi kızak kayan adamlar oldu...igloyada ısrarla bu kaplumbağa dedi...ikna edemedim :)
















oyyyyy çok soğukk :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder