6 Eylül 2013 Cuma

Ahşap harflerimiz ve anne yapımı yeni oyuncağımız

Bugün zeybeple yoğun bir tempoyla geçirdik günümüzü. 
Ben ev işleriyle uğraşırken Zeyneb'im ona sunduğum yeni aktiviteleri keşfederek, onlarla oynayarak geçirdi zamanını. 
Dün anneannemizden ' biz bunu kullanırız' diyerek aldığımız gofret kutusu allandı pullandı, renklendi, kolay yırtılmasın diye koli bandıyla lamine edildi, legomuzun parçalarının rengine ve şekillerine göre kesildi. Tüm oyuncakcılarda farklı türlerini gördüğümüz işte şu oyuncağa dönüştü :



Zeynep henüz renkleri, şekilleri bilmiyor ama legoyu kutudaki delikten atmaya çalışması bile mutlu etti beni. İlerde renkleri ve şekilleri öğrenirken daha etkin kullanacağımızı düşünüyorum. 
Kuzum bu yeni oyuncağıyla oynarken foto çekmemişim. Onu da en kısa zamanda eklerim inşallah. 

Gelelim bir diğer etkinliğimize. Bu anne yapımı değil :) netten aldığım mıknatıslı harfler kızımın 1 saat kendi kendine zaman geçirmesini sağladı. 

Neye şaşırdıysa kuzummmm :)))

4 yorum:

  1. ne güzel yapmışsınız da almışsınız. ahşap harfleri bende almıştım, çok eğleniyorlar. : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Zeynep henuz küçük ilgılenmez mi acaba diye düşünüp tereddutle almuştum. Ama kuzum çok seviyor :)

      Sil
  2. merhaba bu ahşap harfler arıyorum ama nerden aldınız acaba

    YanıtlaSil
  3. Magaza24.com diye bir internet sitesinden almıştım ben 4 ay kadar önce.

    YanıtlaSil