19 Ekim 2013 Cumartesi

bugün günlerden zeynep



Zeyneb'im.... Can paremm...ciğer paremm...annesinin birtanecik kuzusu...

Geçen yıl bugün ilk kez baktı gözlerin göZlerime... O an hayat durdu sanki... 

Kollarıma ilk aldığımda seni kokunu içime çektiğimi sonrasında göZyaşlarına boğulduğumu hatırlıyorum....

Ben annemiydim yani şimdi? Bu küçük melek bana rabbimin emanetimiydi?

Aman allahım bu nasıl yüce bir duygudur...anneyim ben Rabb'ime binlerce şükürler olsun ki...

1 yıl oldu zeynebimin annesi olalı...

Bu koskoca ama kısacık yıl nasıl geçti anlamış değilim kuzum. 

Sen benim minik Zeyneb'im, tatlı prensesim..babanın mücevherisin...

Sen bizim herşeyimizsin...

Şuanda yüreğimden coşup coşup taşan ama kelimelere dökemidiğim tüm güzel duygular senin sayende güzel kızım...

Iyiki doğdun iyiki varsın...seni çok seviyoruz. 18 Ekim 2013


masamız genel görünüm


anne yapımı 1 yaş pastamız:)

el açma gül böreğimiz:)



kıymalı patates çanakları

saray sarması

jöleli meyve salatası

portakal dolgulu muffinlerimiz

1 yaş kurabiyelerimiz





misafirlerimize dağıtmayı unuttuğumuz hediyelerimiz..havlu:)



kürşad dayımızla

annesinin birtanecik bebeği



halasıyla
                                            

ayşe sena ablamızla

bahar ablamızla



anneanemizle

hatice yengemizle

çekirdek ailem





o gülen gözlerini verene kurban olsun annesi







salim dedemiz

dede ve babaanneyle



dede ve anneanneyle





amca ve yengesi..kuzenleri beğüm ve belinay..

ersoy ailesi (halamız ve kuzenlerimiz)




yensin içilsin sohbet edilsin...bizden mutlusu yokk:)))





amanda babasıyla dansda ettı kuzum..
baba kız dans ettiler














2 yorum:

  1. Zeynep ve annesine maşallah pek güzel olmuşsunuz ana-kız :)
    Çok olmuş ama olsun mutlu yıllar size :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel hazırlamışsınız. Bebeiş ne şeker çıkmış fotoğraflarda maşallah

    YanıtlaSil