19 Ocak 2014 Pazar

Okuma köşemiz

Zeynep bebekken başladım kitaplar, kartlar almaya. Istedim ki kitapları sevsin, keyif alsın, hayatının bir parçası olsun...
Öyle böyle derken 15 aylık oldu kuzum. Ve an itibariyle ufak bir kitap okuma köşemiz oldu bile :)
Zeynep uyurken hazırladım ve uyanınca büyük bir sürpriz oldu.
Kitaplığın karşısına geçip dakikalarda tüm kitapları gösterdi bana kendi kendine birşeyler mırıldanarak :)

Küçücük koltuğunu da köşesine koyduk. Sevimli mi sevimli bir yer oldu 




4 yorum:

  1. çok güzel olmuuuş kıskandık biz sizi.. biz de yapcaz yakında okuma köşemizi.. yavrular güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanmayın ;)) hadi çıkın bize gelin hem kahve içelim hem Zeynep'in okuma köşesinin tadını çıkartalım :))

      Sil
  2. çok güzel olmuş canım. benim de aklımda var okuma köşesi yapmak... kitaplık araştırıyorum şimdilerde :) zeynepçiğin keyfine diyecek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol esram ;) gercekten yapmalısın. Harika bir atmosfer ;) kuzumun ilk işi yatağından iner inmez kitaplığın başına varmak oluyor. Onu öyle görmek de beni çok mutlu ediyor. :))

      Sil