27 Kasım 2014 Perşembe

sonbahar etkinliklerimiz


zeynebime temalı etkinlik hazırlamak hem çok hoşuma gidiyor hem de ele aldığımız konuyu detaylı şekilde öğrenmemize vesile oluyor...
mevsimler de en keyifli ve etkinlik sayısı istediğimiz kadar çeşitlendirilebilir konulardan biri.

sonbaharı ele aldık bu etkinliklerimizde...sonbahar anlatması, yaşaması, etkinlik düşünmesi ve hazırlaması keyifli bir mevsim...kış gelmeden sonbahar etkinliklerimizi bitirip diğer mevsimi karşılamayı umut ediyorum...:)

işte zeynebim ve sonbahar :)



meraklı minik dergimizden çıkan sonbahar tacımız :)



iş yerindeki arkadaşımla öğle arasında karşımızdaki parka geçip topladık bu yaprakları ve kozalakları. birde yaprak gölge eşleştirme kartları hazırladım kızıma :)



akşam anneannenin evinde yapraklarımızı ve eşleştirme kartlarımızı keşfediyoruz :)




özenle yerleştirmeye çalıştı..çok bariz olanları yerine koyabildi ama bazıları karışık geldi. benden yardım istedi :)







ne çok severdim bu helikopter çiçeğini küçükken...parktaki sonbahar gezimizde bulunca çok sevindim..kızım da annesi gibi çok mutlu oldu..

işte burada da helikopter çiçeğine üflerken :)









anneanne de yaptığımız etkinlikler kesmedi bizi... yapraklarımızı, sepetimizi derledik topladık evimize geldik. zeynepcik banyo ardından uyuyacaktı. o banyoda oynarken ben hemen odasında sonbahar köşesi hazırladım. banyodan çıkıp üzerini giydirdikten sonraa 'süprizzzz' yaptık :)



sonbahar sepetimizden detaylar...zeynebimin tabiriyle ponpiyonlarımızda (sonbahar renklerinde elbette) eşlik etti bize :)





olmaz sa olmaz kitaplarımız..

temamıza uygun meraklı minik dergimiz 















çam ağacı dalına ponponları yerleştirip süslüyor...

                                           

                                           

                                            


















 gün geçtikçe kozalaklarımızı iyice kurudu ve böyle çiçek gibi açıldı. küçük ponpiyonlarla süslemek de bize kaldı :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder